Room booking systemen

Zie onmiddellijk de beschikbaarheid van een vergaderzaal of flex werkplek en reserveer deze ter plaatse.

Stroomlijn jouw room management

TEOS Room Booking maakt het vinden en reserveren van meeting rooms eenvoudig.

Reserveren, vrijgeven, opnieuw plannen of uitbreiden kan via touchscreens of onderweg met je smartphone - het is net zo flexibel als je team.

Geen verspilde vergaderzalen, werkplekken of uren meer.

Optimaliseer het gebruik van ruimtes met intuïtieve Room Booking

Room Booking integreert met zakelijke kalendersystemen om reservaties van vergaderzalen vooraf mogelijk te maken, in plaats van de eeuwenoude traditie om gewoon binnen te springen en te hopen dat niemand anders de meeting room nodig heeft.

Sony TEOS Room Booking

Intuïtieve signalering

Touchscreens aan de deuren van de vergaderzalen laat weten dat deze vrij zijn door groen op te lichten. Vervolgens kan hierop een zaal gereserveerd worden.

Het is dus niet nodig dat werknemers terugkeren naar hun bureau om het centrale systeem te raadplegen.

Sony TEOS Room Booking tablet

Volledig aanpasbaar

Pas de touchscreens aan om je eigen branding weer te geven en selecteer sjablonen die passen bij jouw behoeften.

Toon daarnaast de vergaderagenda buiten de meeting room zodat men kan verifiëren dat men de juiste meeting room binnenstapt.

Ook voor flex werkplekken

Sta gebruikers toe om snel te zien welke werkplekken vrij of gereserveerd zijn.

Lokaliseer snel collega's.

Krijg inzicht hoe werkplekken worden gebruikt om bedrijfskosten te helpen verlagen.

 Embrava Desk Sign - Beschikbaar

Beschikbaar

 Embrava Desk Sign - Gereserveerd

Gereserveerd

 Embrava Desk Sign - Bezet

Bezet

 Embrava Desk Sign - Beëindigen

Eindigt binnenkort

360 graden zichtbaar

360° kijkhoek

LED-balk die vanuit alle hoeken van het kantoor zichtbaar is, zodat gebruikers de beschikbare werkplekken gemakkelijk kunnen identificeren.

draadloos of bekabeld

Draadloos of PoE

De Desk Sign kan extern gevoed worden en via WiFI in een netwerk worden aangesloten of bekabeld via PoE gevoed worden.

bevestigen met badge of code

Reserveren

Of het nu enkel via reservering- of vrije werkplekken gaat, met of zonder badges, wij ondersteunen alle verschillende boekingsmethodes.

dynamische naamplaat

Dynamische naamplaat

Laat zien wie een bureau heeft bezet zodat medewerkers mekaar vinden in een flexibele omgeving.

beveiligde infrastructuur

Beveiligd

Alle servergegevens, hardware en communicatiekanalen zijn beveiligd om ongeautoriseerde gegevenstoegang te voorkomen.

aanwezigheidsdetectie

Beschikbaarheid

Integreert met alle belangrijke UC-platforms, waaronder Microsoft Teams, Cisco Jabber en vele anderen om je status te tonen.

 Embrava Desk Sign - Beschikbaar

Desk Sign gemonteerd op de hoek van een werkplek

 Embrava Desk Sign - Gereserveerd

Desk Sign gemonteerd op scheidingswand

COVID-19 oplossingen

Bedrijven hebben een zorgplicht om ervoor te zorgen dat hun werknemers op de veiligste manier weer op kantoor worden gebracht.

Je hebt een strategie nodig om het voor werknemers gemakkelijk te maken om op afstand te werken en indien nodig het kantoor te bezoeken, om het beste talent aan te trekken en te behouden en tegelijkertijd jouw werknemers te beschermen.

'Social Distancing' functie

Het houden van sociale afstand is een bewezen methode om de verspreiding van COVID-19 te verminderen.

Hoewel dit gemakkelijk kan worden bereikt in traditioneel minder dichte omgevingen, kan het implementeren van sociale afstand op kantoor moeilijk zijn vanwege de unieke dichtheid en dynamische aard ervan.

Onze ruimte reserveringssystemen vereenvoudigen de inspanningen die nodig zijn om met succes een sociaal afstandsbeleid op kantoor te implementeren.

Werkplekken in- / uitschakelen

Met Desk Sign kunt u werkplekken op afstand uitschakelen via één eenvoudige interface en deze eenvoudig weer inschakelen zodra de beperkingen beginnen te verminderen.

Statuslampje

Het Embrava-bureaupictogram bevat een duidelijk zichtbaar beschikbaarheidslampje waardoor medewerkers snel kunnen zien welke werkplekken ze kunnen gebruiken.

Hierdoor kunnen werknemers rechtstreeks naar de werkruimte gaan die ze nodig hebben, waardoor ze geen tijd meer hoeven te verspillen aan het zoeken naar een ruimte.

Reinigingswaarschuwing

Het desinfecteren van werkruimten om ervoor te zorgen dat ze niet worden besmet voordat een werknemer de ruimte gebruikt, is van cruciaal belang om te voorkomen dat gebruikers COVID-19 oplopen en verspreiden.

Om uw flexibele werkomgeving veilig te houden, is een nieuw dynamisch reinigingsprotocol vereist om gedeelde ruimtes onmiddellijk na gebruik schoon te maken.

De realiteit van dit "nieuwe normaal" is dat sommige organisaties schoonmaakpersoneel ter plaatse hebben om gedeelde faciliteiten (bijv. Liften, keukens) en werkruimten de hele dag door te reinigen in plaats van alleen aan het einde van de dag.

Gebruikers kunnen ook worden ingeschakeld om een werkplek zelf schoon te maken als niet continue schoonmaakpersoneel beschikbaar is.

Automatische waarschuwing

Zodra een gebruiker uitcheckt bij een werkruimte, verandert de Desk Sign automatisch in de status 'Opschonen' of 'Requires Cleaning', waardoor niemand de werkruimte kan gebruiken voordat deze is gedesinfecteerd.

Cleaner statuslampje

In de status 'Requires Cleaning' geeft Desk Sign een unieke kleur weer op het statuslampje, zodat schoonmakers snel werkplekken kunnen identificeren en schoonmaken die zojuist zijn gebruikt.

Bevestiging door schoonmaker

Desk Sign kan zo worden geconfigureerd dat een schoonmaker de werkruimte weer kan inschakelen door met zijn of haar badge op het apparaat te tikken, waarmee wordt aangegeven dat de werkruimte correct is schoongemaakt.

Bevestiging door gebruiker

Aangezien het misschien niet praktisch is om een schoonmaker op stand-by te hebben, kan Desk Sign ook zo worden geconfigureerd dat een gebruiker zelf kan bevestigen dat hij de werkruimte heeft schoongemaakt.

Contact Tracing

Als in jouw organisatie een werknemer COVID-19 positief reageert, is het van cruciaal belang om doorslaggevende maatregelen te nemen, voor de gezondheid van de andere werknemers en het voorkomen van de verspreiding van COVID-19.

Desk Sign geeft organisaties de mogelijkheid om veilige, weloverwogen beslissingen te nemen.

Gebruik van werkplekken vastleggen

Desk Sign kan bijhouden welke werknemer welke werkplek heeft gebruikt en op welk tijdstip.

Als een gebruiker positief zou testen met COVID-19, kan je organisatie snel traceren welke werkplek deze heeft gebruikt, zodat ze de juiste sanering kan uitvoeren.

Contact Tracing

In het geval dat een medewerker positief test op COVID-19, kunnen de gegevens over het gebruik van de werkplek worden gebruikt om snel andere werknemers te identificeren die in de directe omgeving van de besmette persoon zaten. Iedereen die een risico loopt, kan snel op de hoogte worden gebracht en de juiste maatregelen kunnen genomen worden om verdere verspreiding te voorkomen.

Veilige data opslag

Informatie over welke medewerkers welke werkplekken hebben gebruikt is uiterst gevoelig. De Desk Sign oplossing zorgt voor een veilige omgang met deze informatie door deze gevoelige gegevens zelf nooit op te slaan.

Als een werknemer in- en uitcheckt bij een werkplek, kan Desk Sign deze gebeurtenissen naar de eigen dataopslag van je organisatie sturen, zodat deze kan worden verwerkt en verwijderd volgens het bedrijfsbeleid.

Wil je meer weten?

Wij sturen jouw graag een folder of maken graag een offerte